Duel în cuvinte! Superblog 2016

       

     Anul acesta am hotărât să marchez venirea primăverii cu înscrierea mea la Superblog 2016. Pe 1 martie se dă startul la o noua competiţie de blogging, dar deja ştii toate astea dacă urmăreşti noutăţile din blogosfera sau dacă ai observat bloggerii ascuţindu-şi creioanele şi relaxându-se în băi cu spumă. Sau poate doar eu am ales partea cu relaxarea ...

      în orice caz, numărul participanţilor la această competiţie creşte vertiginos cu fiecare an şi nu mă mir; aici nu te împiedici de aceeaşi intrebare de care probabil te-ai săturat "câţi unici pe zi?", nu contează că te-ai "apucat cam târziu de blogging" şi clar nu-ţi zice nimeni că nu e loc şi pentru tine. Superblog apreciază calitatea şi nu cantitatea, aşa că dacă eşti pregatit/ă, bloggerii din Romania te invită la duel în cuvinte!


Citeşte regulamentul disponibil aici şi înscrie-te completând formularul de aici.


Sunt sigură că probele următoare vor fi la fel de antrenante intelectual ca şi cele precedente.
Let`s put our thinking caps on and join Superblog!


0 comments