Famecul şi frumuseţea

    Un machiaj profesional, un ten fără imperfecţiuni sau poate un corp bine definit? Ce te face să te simţi frumoasă? Poţi spune sincer şi cu voce tare că eşti frumoasă?
    Eu nu puteam! Sunt genul de persoană perfecţionistă aşa că, în sinea mea, ştiu că nu o să fiu niciodată complet fericită de felul în care arăt, mă simt sau unde mă aflu pe plan profesional. Am învăţat însă, cu trecerea anilor, că dacă accept ceea ce sunt nu înseamnă că trebuie să încetez să mă perfecţionez. Am zile în care simt că aş putea cuceri lumea şi zile în care simt că niciodată nu o sa fiu ceea ce îmi doresc. Sunt momente în care mă uit în oglindă şi deşi mă deranjează acele 3 kg în plus îi mulţumesc lui Dumnezeu că sunt sănătoasă şi că îmi pot trăi viaţa frumos, tot ceea ce trebuie să fac este s-o las mai uşor cu autocritica. Acum ştiu că vreau (atenţie! nu trebuie) să slăbesc acele 3 kg şi o voi face, dar nu mă mai uit în oglindă cu dispreţ. 
   Slavă Domnului că odată cu vârsta vine şi maturitatea; acum ştiu că frumuseţea nu se rezumă doar la aspectul exterior. Pentru mine o femeie frumoasă este o persoană completă: puternică, independentă, inteligentă, darnică, elegantă, etc. Eşti frumoasă atunci când îţi iubeşti copilul cu toată fiinţa ta, esti frumoasă atunci când din puţinul tău dăruieşti celor mai nefericiţi, eşti frumoasă când uimeşti prin bunătate.
   Aşa că tu, femeie frumoasă, nu te mai critica! Încetează să-ţi spui lucruri pe care crezi că lumea le gândeşte despre tine. Este normal să nu fii considerată frumoasă de toată lumea pentru că frumuseţea, pe lângă toate lucrurile menţionate mai sus, este subiectivă. Toate suntem frumoase, trebuie doar să găsim acea persoană căreia să-i placă frumuseţea noastră.


   Secretul frumuseţii unei femei este ea însăşi. Frumuseţea este o stare de spirit, când te iubeşti şi te accepţi emani fericire. Cu siguranţă ţi s-a întâmplat măcar o dată să cunoşti o persoană pe care nu o considerai frumoasă, însă să reuşească să te cucerească prin alte calităţi (nu neapărat fizice). Ei, ai fost cucerită de farmecul frumuseţii interioare. Fireşte că, pe lângă toate acestea, femeia modernă a găsit fel şi fel de ajutoare care să o ajute în păstrarea frumuseţii exterioare şi cel mai vechi ajutor este din partea produselor FARMEC (Gerovital)

farmec_superblog_proba

   Farmecul unei femei frumoase stă şi în alegerea produselor de îngrijire, iar această companie are grijă de tenul femeilor de mai bine de 30 ani. Secretul celor de la FARMEC este că au ţinut cont problemele femeilor şi au venit întotdeauna cu o soluţie inovatoare. 
Anul acesta au lansat o nouă gamă de produse dedicată pielii femeii urbane. Ingredientul minune este uleiul organic de flori de mac care este un aliat în lupta radicalilor liberi. 



   Eu sunt o fană a produselor lor încă din copilărie; primul contact pe care l-am avut cu ele a fost când  îmi exercitam talentul de make-up artist. Ori de câte ori prindeam trusa de cosmetice a mamei şi mă "machiam", saraca mea soră trebuia să mă demachieze la timp încât să nu o prindă mama în fapt, căci probabil, fiind mai mare, ar fi fost trasă la răspundere. În numele surorii mele, îti mulţumesc Farmec pentru binescunoscutul lapte demachiant Doina.
   De atunci până acum, am crescut şi eu, dar şi gama de produse a celor de la Farmec. Puteţi achiziţiona: CC cream, produse pentru bărbaţi, produse protecţie solară, tratament pentru unghii, apă de parfum şi chiar deodorante. Eu am încercat produse din fiecare categorie şi mă bucur cel mai mult de ele atunci când mă deconectez de la tot şi îmi acord o oră de spa, în care mă răsfăţ cu produsele preferate. 

    Ce frumoasă e viaţa atunci când ceea ce faci e frumos!
Dostoievski



  

0 comments