Curăţenie: ediţia de primăvară: capitolul - păr de pisică

 

    Primavară, soare timid, ghiocei, mărţişoare şi o dorinţă subită de a face curăţenie. V-aţi întrebat vreodată de ce facem curăţenie primăvara? Eu da, şi as vrea să vă dezvălui şi vouă secretul. Ignorând toate motivele istorice, motivul principal pentru care există termenul curăţenie de primăvară are legătura cu biologia. În timpul iernii suntem expuşi la foarte putină lumină naturală (a soarelui), de aceea corpul produce melatonină - un hormon care provoacă somnolenţă-, iar nevoia aceasta de a face curăţenie generală şi spirituală, este doar modul în care organismul nostru se trezeşte din "semi-hibernare".


   Eu ador primăvara şi mi se pare un anotimp propice pentru curăţenie. Vremea este caldă, însă nu prea caldă încât să-mi îngreuneze sarcinile pe care mi le-am propus, destul de rece încât să las o perioadă mai lungă geamul deschis pentru a aerisi dar nu prea rece încât să răcesc.

   Există însă o categorie de persoane pentru care fiecare sâmbătă este ca o zi din curăţenia de primăvară şi mă refer la posesorii de animale. Noi, căci şi eu mă număr printre ei, ne luptăm zilnic cu cei mai de temut inamici ai curăţeniei si anume: firele de păr de la animale. Jur că pentru mine sunt cel mai greu de îndepărtat şi plus de asta, sunt peste tot: ne însoţesc zi de zi la muncă, se aştern nu tocmai discret pe mobilă, îşi fac rădăcini în covor şi uneori, se strecoară chiar şi în mâncare.
 
   De mai bine de 4 ani sunt fericita posesoare a unui motan "marcă" europeană şi mai puţin fericita posesoare a unui aspirator nu tocmai la modă, care îmi pune beţe-n roate la fiecare aspirare. Am încercat diferite tehnici tehnici de aspirare (căci da, am dezvoltat o tehnică), însă parcă niciuna nu mă mulţumeşte 100 %. Chiar şi după perierea covorului cu apă şi detergent, dacă treci mâna umedă pe suprafaţa covorului rezultatul este o mână îmblănită.



   M-am cam săturat să dedic jumătate din ziua de sâmbătă operaţiunii de aspirare, însă picătura care a umplut paharul a fost momentul în care am realizat cât de solicitantă este de fapt aspirarea covoarelor pentru mine. Într-una din zilele mai sus-menţionate, în care aspirasem şi periasem mai bine de o oră covoarele, soţul meu (abia ajuns acasă) m-a întrebat zâmbind: "Ei, dar te-ai apucat iar de programul ăla de fitness?". Am început să râd şi i-am răspuns pozitiv crezând că glumeşte, însă când am dat nas în nas cu oglinda am înţeles originea întrebării lui: arătam de parcă am făcut maraton în jurul pământului şi gâfâiam de parcă urcasem scările de la Burj Khalifa.

   Atunci a fost momentul în care am decis că am nevoie de un aspirator nou şi am început să caut soluţii pe internet. Am dat peste magazinul MarketOnline.ro unde am găsit o mulţime de promoţii la aspiratoare, iar cel care mi-a făcut cu ochiul este aspiratorul Rohnson profesional, Este un aspirator multifuncţional cu o capacitate de 15 litri (unul normal are un sac de 1.8 litri). Deoarece are o tehnologie inovatoare de filtrare prin apă, este cel mai igienic tip de aspirator.

logo_marketonline_microhnson


Cum functioneaza? 

   Practic, între un aspirator cu sac şi unul cu filtrare prin apă, nu există diferenţe la utilizare, însă cel din urmă este mai eficient deoarece reţine aproape 100 % din  praful aspirat, iar avantajul cel mai mare este că în timpul golirii recipientului utilizatorul nu intră în contact cu praful.

De ce să alegem un aspirator cu filtru de apă?

   Este cel mai eficient aspirator de pe piaţă şi chiar vital pentru o persoană cu alergii. Apa reţine chiar şi cele mai mici particule de praf, de ordinul micronilor, iar mucegaiul, polenul si bacteriile vor fi şi ele aspirate.

    În urma documentării mele sunt convinsă că acesta este aspiratorul pe care mi-l doresc, aşa că tot ce îmi rămâne de făcut este să îi las indicii soţului cu privire la cadoul de ziua mea.



 






Gata! Acum voi aştepta liniştită 9 aprilie cu speranţa ca soţul meu să-mi urmeze indiciile discret plantate.



***Această postare a fost scrisă pentru SUPERBLOG***

0 comments