Casa mea de vis, de la DIEGO o decorez, v-am zis!

    Tuturor ne place sa visăm. Visarea ne ajută să depăşim momentele grele din viaţa de zi cu zi şi mai mult decât atât, ne dă impulsul de care avem nevoie să ajungem acolo. Visăm să avem o familie fericită, poate mulţi bani, faimă sau o viaţă socială bună şi cu siguranţă cu toţii ne-am făcut măcar o idee despre cum ar arăta casa noastră de vis.
   Trebuie să recunosc că eu sunt o împătimită al designului interior şi tot ce ţine de decorare, iar ori de câte ori a fost nevoie să renovăm ceva, nu am ezitat sa dau o mână de ajutor şi întotdeauna am păstrat materialele în plus pentru viitoare proiecte,
   De-a lungul timpului, nu numai că m-am răzgândit de zeci de ori în privinţa casei mele de vis, ba chiar am adunat o colecţie foarte mare de idei care asteaptă să fie puse în practică. Ştiu că în zilele noastre femeile deja muncesc cot la cot cu bărbaţii, indiferent dacă domeniul în cauză nu este predominant feminin, aşa că în acest articol nu o sa mă sfiesc să vorbesc despre parchet, tapet sau covoare,
   Pnetru început trebuie să menţionez ca designul care mă atrage cel mai mult la case este cel minimalism. Această idee de design cred că s-a infiripat în sufletul meu încă din copilărie când trebuia să mut 100 de bibelouri pentru a reuşi să sterg mobila de praf, ba chiar trebuiau şterse şi bibelourile. Atunci mi-am jurat că la mine acasă nu voi avea niciun bibelou; fireşte, nu ştiam că până voi ajunge eu la casa mea, ele vor fi de mult uitate şi ceva ce clar nu mai sunt la modă. Bibelourile au trecut, dar ideea aceea şi-a făcut rădăcini adânci în creierul meu încât mă urmăreşte şi astăzi.

Ce înseamnă un design minimalism?

    Toată această idee se bazează pe bine-cunoscutul citat "Less is more" (Mai puţin înseamnă mai mult) a lui Ludwig Mies van der Roheun arhitect german care, prin creaţiile sale arhitecturale simpliste , a creat unul din cele mai influente stiluri ale secolului XX. Deşi iniţial termenul de "minimalism" se referea mai mult la un stil de artă, s-a transmis foarte uşor şi în design. Cele 3 concepte de bază ale acestui design sunt: lumina, spaţiu şi forma. Se poate distinge uşor datorită liniilor clare, mobilierului jos, suprafeţe dure, deşi în ultimul timp a adoptat mai multe texturi şi culori.  Acest stil s-a transformat din artă şi design, într-un stil de viaţă.

De ce să alegi acest stil pentru casa ta?

   Ştiu ce înseamnă să ai o pasiune nesănătoasă şi să transformi din orice lucru "o colecţie". De aceea vreau să adopt un stil mai simplist în care să nu-mi umplu obiectele de mobilier cu ornamente care nu sunt necesare. Cele mai importante motive pentru care ar trebui să-ţi decorezi casa în stil minimalism sunt faptul că va fi mai uşor de făcut curăţenie, creează un mediu relaxant şi arată modern. Toate suvenirurile înşirate pe mobila din sufragerie şi cremele de pe noptieră, nu fac decât să te streseze şi să-ţi distragă atenţia de la alte lucruri, chiar şi de la somn. Viaţa e destul de stresantă deja, nu am nevoie de 100 de lucruri să-mi reamintească asta.

 După cum am mai zis, am mai luat parte la renovări majore iar una din persoanele care ne-au ajutat foarte mult a fost arhitectul care a făcut mobila. Acesta ne-a dat sfaturi şi a pus în practică visele noastre. Dacă găsiţi un arhitect/designer bun care poate proiecta un model 3D,veţi putea vedea dinainte cum va arăta toată casa, nu numai mobilierul ce urmează a fi executat. Tot el poate adăuga tapetul, parchetul, covoarele, draperiile, Dar până la arhitect ar fi bine să faceţi puţină cercetare online, să vedeţi ce e pe piaţă şi ce buget să alocaţi.

Idei de design

   Camera mea preferată a oricărei case este dormitorul. Consider că aici petreci o mare parte a timpului tău şi ar trebui să-l decorezi în aşa fel încât lucrurile care te înconjoară să contribuie la îmbunătăţirea calităţii somnului. Deşi pentru celelalte camere ale casei aş alege o culoare neutră, pentru dormitor aş merge pe nuanţe de roşu şi negru.

 
                                                                                                                        source


    Pentru a avea acest dormitor ar trebui să găsesc produse asemănătoare la magazinele din România şi aşa am dat peste cei de la DIEGO, unul dintre liderii pe piaţa produselor de amenajări interioare. Dacă sunteţi adepţii shoppingului asistat, aceştia au magazine în majoritatea oraşelor din România, mai exact 28 la număr. Am fost plăcut suprinsă să vad varietatea de servicii pe care aceştia le oferă clienţilor: tivire gratuită la perdele şi draperii, tăierea gratuită la dimensiunile dorite, surfilarea mochetelor, până şi livrarea se face la preţuri extrem de avantajoase.
După ce am analizat site-ul, am găsit câteva opţiuni care să mă aducă mai aproape de dormitorul meu de vis.


diego_RO



    În loc de o păturică roşie eu aş alege un covor roşu şi acesta mi se pare ideal, însă găsiţi mult mai multe sortimente de covoare pe site-ul lor,



   Şi la draperii a fost foarte simplu dar nu m-am putut decide, aşa că am ales două variante şi am găsit şi două accesorii de legat perdeaua.


 

 
source
   Selecţia de tapet-uri este minunată, însă am reuşit să găsesc unul care cred că se potriveşte perfect cu toate celelalte piese de design.

  Aş mai alege totuşi câte un covoraş pufos pentru fiecare parte a patului, ca primul lucru pe care îl atingi cu tălpile când te dai jos din pat să fie pufos şi nu ceva rece cum ar fi parchetul.



  Acest articol reprezintă doar o parte din casa mea de vis, sper că v-am inspirat măcar puţin şi nu uitaţi că omul sfinţeşţe locul şi doar noi putem transforma o casă în acasă.


  ***Această postare a fost scrisă pentru Superblog***

0 comments